Kabul Edilen Bildiriler
1. AĞARI Murat, COĞRAFYA METİNLERİNDE DERİ ve TİCARETİ
2. AKÇAKALE Nürettin, AYAKKABI SAYA ÜRETİMİNDE DOĞAL DERİLERİN TERCİH EDİLMESİNDE ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLER
3.  AKYÜZ Nergis ve YAVAŞ Burhan, SAFRANBOLU “YEMENİCİLİK” EL ZANAATİNDE DERİ KULLANIMI
4. ARIKAN Hatice Kübra, AKBULUT Dilek, GELENEKSEL KAHRAMANMARAŞ YEMENİLERİ
5. ARSLAN ŞENER Zuhal ve KOCAKAYA Elif, SAFRANBOLU’DA HEDİYELİK EŞYALARDA KULLANILAN DERİ ÜRÜNLERİN SAFRANBOLU TURİZMİNE OLAN ETKİLERİ
6. ATAR Abdulkadir ve ZENGİN Oğuzhan, OSMANLI’DA KORUNMA İHTİYACI OLAN ÇOCUKLAR İÇİN KURULAN EĞİTİM KURUMLARI İLE BU KURUMLARDAKİ DERİCİLİK ZANAATI TEDRİSÂTI
7. ATLI DANAPINAR Pınar, SANATTA BEDENİNİN DOKUNSAL ÇİRKİNLİĞİ VE TUHAFLIĞI ÜZERİNE BİR İNCELEME: İNSAN DERİSİ GÖRÜNÜMLERİ
8. AZİZSOY Anar, BİR SANAT DALI OLARAK AZERBAYCAN’DA DERİCİLİK VE ŞEKİ ATÖLYELERİ
9. CANBULAT İbrahim, SAFRANBOLU “FENNİ TABAKHANE”Sİ HÜSRANLA BİTEN BİR SANAYİLEŞME ÖYKÜSÜ
10.ÇAĞLAYAN Evrim, SANATSAL İFADE ARACI OLARAK DERİNİN NANCY GROSSMAN’IN ESERLERİNDE KULLANIMI
11. ÇETİNKAYA Ahmet, DERİ ÜRÜNLERİ ÜRETİMİNDE ÜNİVERSİTE-SANAYİ İŞ BİRLİĞİ: GEREDE ÖRNEĞİ
12. ÇINAR Nadide, DERİ KORUMA YÖNTEMLERİ ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER
13. ERSÖZ Duygu ve DÖNMEZ Yasin, OSMANLI’ DAN GÜNÜMÜZE SAFRANBOLU’DA DERİCİLİK
14. GENÇTÜRK Gözde Nur, GRÖNLAND YAŞAMINDA DERİ SANATI

15. GÖKTAŞ KAYA Lütfiye, DERİ KİTAP KAPLARI ÜZERİNDEN TÜRK VE İSLAM CİLT SANATININ GELİŞİMİ
16. GÜNAYDIN Eyüp, MİRU KİM’İN ÇALIŞMALARI ÜZERİNDEN BEDEN İLE RUH ARASINDAKİ BÜTÜNLEŞMEYİ SAĞLAYAN DERİ
17. GÜR Durmuş ve KILIÇ BÜLBÜL, Sebahat, CAM ÜZERİNDEKİ PSEUDO-KUFİLERİN (13. YÜZYIL) KİTAP KAPAĞI OLARAK DÜZENLENMESİ: DERİ UYGULAMASI
18.  GÜRMAN Zeynep, AFYONKARAHİSAR’DA KOŞUM TAKIMI ÜRETİMİ VE KOŞUM USTASI EROL İŞKUR
19.  KAÇAR Ummuhan, DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI MERKEZ KÜTÜPHANESİNDE KORUNAN MUSHAF’IN KLASİK ÜSLUPTA HAZIRLANMIŞ CİLDİNİN TEZYİNATI
20. KAR Metin, HEYKEL SANATINDA MALZEME OLARAK DERİ
21. KARAKIZ Cem, KAHRAMANMARAŞ’TA KIRBA YAPIMI
22. KILINÇ Kemal, GEREDE’DE DERİ ÜRETİMİ: MEVCUT DURUM VE TRENDLER
23. KOCALAN Mustafa ve ABACIOĞLU Büşra, BEDENİN SANAT NESNESİ OLARAK KULLANIMI: KAMUFLAJ ve YANILSAMA İLİŞKİSİ
24. KURT KIRTAY Koza, DERİ MALZEMENİN SERAMİK SANATINDA ETKİLERİ: MARİYN LEVIN ESERLERİ
25. KÜÇÜKKURT Ülkü ve GÜLENAY YALÇINKAYA Remziye, AFYONKARAHİSAR TEPME KEÇE ÜRÜNLERİNDE DERİNİN KULLANIMI
26.  MERİÇ KARPUZ Didem, TARİHTEN GÜNÜMÜZE DERİ
27.  MIZRAK Rüyanur, DERİ CİLTLEMELERİNDE GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE TASARIM ANLAMINDAKİ DEĞİŞİM SÜRECİ
28. ORAL Bülent ve FİRİDİN Merve, MODA SAHNESİNDE BİR ÇAĞDAŞ SANAT SERGİSİ: THE LEATHER AGE
29. ÖZCAN Aylin ve YAPICI Ali Nail, DERİNİN GİYİM VE AKSESUAR TASARIMINDA KULLANIMI
30. ÖZVERDİ Fatma, KÜLTÜRÜN DERİDEKİ İZLERİ
31. SARITUNÇ Berrin, SAFRANBOLU’DA SOMUT OLMAYAN KÜLTÜR HAZİNESİ OLARAK TABAĞ AHMET BEY TABAKHANESİ VE DERİCİLİK GELENEĞİ
32.  SEFEROĞLU Tuğba ve KAYA DURMAZ Leyla, GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE MODA SAHNESİNDE ORTAYA ÇIKAN AKIMLARDA DERİ KULLANIMI
33. SERT Kübra, SÜRDÜRÜLEBİLİR ÜRETİMDE YENİ BİR BAKIŞ AÇISI: VEGAN DERİ
34. SETAREHSOBH Mitra, URARTUR VE ORTA ASYA, TARİHİNDE DERİ VE DERİCİLİN ENDÜSTRİSİNİN ARAŞTIRMASİ VE DERİ ÜRÜNLERİN NASIL KULLANILDIĞI
35. SİVRİTEPE Faruk, SAFRANBOLU’DA DERİCİLİK VE TABAKHANE
36. SİVRİTEPE İpek Kübra, AKSESUAR OLARAK DERİ KULLANIMI, SÜSLENME
37. ŞAHİN Kadir, KORUMANIN BAŞARISI YA DA HAYATIN HÜKÜMSÜZLEŞMESİ: DERİ ZANAATKARININ HÜNERİ IŞIĞINDA KADİM SAFRANBOLU KAMUSALINI DÜŞÜNMEK
38. ŞİRİN Fırat, SARAÇLIK (ZİLE ÖRNEĞİ)
39. TEKİN Çetin, TÜRK DERİ SANATI
40. TOKBAY Demet, GEÇMİŞTEN BUGÜNE GELENEKSEL PARŞÖMENİN YOLCULUĞU
41. ULUÇAM Zehra Mihrimah, SAFRANBOLU’DA DEBBAĞLIK TARİHİNE BAKIŞ: TABAK AHMET BELGESELİ
42. USLU Nuray Işık, GELENEKSEL ÜRETİM YÖNTEMİ İLE YAPILAN AYAKKABILARDA SAYA, ASTAR VE TABAN DERİLERİN KULLANIM ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
43. UYAROĞLU Meltem ve ÇELER Didar, DERİ SAYA ÜRETİMİNDE KULLANILAN TEMEL DİKİŞ TEKNİKLERİ
44. ÜNAY Ersin, ANADOLU’DA CİLT (DERİ) SANATI GELİŞİMİ
45. ÜNAL Huriye, ŞAMAN ELBİSESİ VE HAYVAN DERİSİ SEMBOLİZMİ
46. YAYAN Gonca, BİREY TOPLUM İLİŞKİSİ İÇİNDE KÜLTÜR OLGUSUNUN DERİCİLİK SANATINA YANSIMALARI
47. YAYGINGÖL Hasan Sami, TARİHSEL SÜREÇTE ÇALGILARDA DERİ KULLANIMI
48. YILMAZ Furkan ve ÖZGÜN Özhan, BİR MÜZİK MATERYALİ OLARAK DERİNİN TÜRK MÜZİĞİNDEKİ KULLANIM SAHASI
49. ZENGİN Gözde, MOBİLYA PERSPEKTİFİNDEN DERİNİN TASARIMLA BİRLEŞEN İKONİK YOLCULUĞU


*Bildiri kabul mektubu yazarların e-posta adreslerine en kısa sürede gönderilecektir
 
*Not: Belirtilen süre içinde bildiri ücreti yatırmayan bildiriler programa eklenmeyecektir.